نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بروزرسانی: «دراکسلر درخواست خروج کرده است، او می تواند در 24 ساعت آینده به یوونتوس منتقل شود»

بروزرسانی: «دراکسلر درخواست خروج کرده است، او می تواند در 24 ساعت آینده به یوونتوس منتقل شود»

گزارش های جدید رسانه های ایتالیایی ادعا کرده اند به خاطر درخواست یولین دراکسلر از سران شالکه مبنی بر انتقالش به یوونتوس، توافقات بین دو باشگاه می تواند انجام شود و او تا 24 ساعت آینده به بانوی پیر ملحق خواهد شد.

در مصاحبه ی اخیر جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه اذعان کرده بود به دلیل مبلغ درخواستی بالا از سوی سران شالکه انتقال ستاره ی جوان این باشگاه به تورین محقق نخواهد شد.

با این حال اسپورت مدیاست در جدیدترین گزارش خود مدعی شده است هافبک هجومی شالکه از سرمربی تیم آندره برایتن رایتر تقاضا کرده است که به او اجازه دهد تا به تورین منتقل شود.

مدیاست اعتقاد دارد بانوی پیر پیشنهادی 28 میلیون یورویی برای نهایی کردن این انتقال آماده کرده است. پیش از این توافقات با خود دراکسلر حاصل شده بود.

در صورتی که این پیشنهاد بیانکونری موافقت شود قرارداد دراکسلر با یوونتوس می تواند در 24 ساعت آینده نهایی شود.

همچنین اسکای گزارش کرده است دراکسلر باشگاه را تحت فشار قرار داده است تا این انتقال انجام شود، اما یوونتوس و شالکه هنوز بر سر مبلغ انتقال او به توافق نرسیده اند، با این حال گپ بین مبلغ پیشنهادی یووه و مبلغ درخواستی باشگاه آلمانی آنقدر زیاد نیست و توافقات می تواند حاصل شود.

همچنین گزارش های دیگری معتقد هستند یوونتوس 24 میلیون یورو به همراه 7 میلیون یورو پاداش ها را در نظر گرفته است در حالی که مبلغ درخواستی شالکه 32 میلیون یورو است که 27 میلیون یوروی آن می تواند در طول سه سال پرداخت شود. 5 میلیون یورو دیگر نیز می تواند به عنوان پاداش در نظر گرفته شود.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: